Reklamácia

Vážený zákazník,

na dodaný tovar sa vzťahuje záručná doba v trvaní 24 mesiacov, začínajúca dňom zakúpenia výrobku. Ak sa vyskytne aj napriek všetkému úsiliu výrobcu o zachovanie vysokej kvality výrobná chyba, máte právo uplatniť reklamáciu podľa platného reklamačného poriadku.

Reklamácia musí byť uplatnená počas záručnej doby a bez zbytočného odkladu, a to hneď po zistení závady. Prehĺbenie vady a prípadné ďalšie poškodenie je dôvodom na odmietnutie reklamácie, pretože záruka sa vzťahuje na vady, ktoré vznikli v priebehu záručnej doby preukázateľnou chybou výroby, poprípade technologického postupu (tieto vady sa spravidla prejavia už pri krátkodobom užívaní).

Výrobnou chybou sa najmä rozumejú vady v povrchovej úprave, kameň vypadnutý bez neprimeraného mechanického pôsobenia, nefunkčný pérový krúžok resp. karabína a pod.

V takom prípade máte nárok na bezplatnú opravu či výmenu tovaru, prípadne pri opakovanej výrobnej vade môžete odstúpiť od kúpnej zmluvy s následným vrátením kúpnej ceny v plnej výške.

 

Záruku na dodaný tovar nie je možné uplatniť najmä v nasledujúcich prípadoch:

  • Vada vzniknutá nešetrným zaobchádzaním alebo neprimeraným mechanickým, chemickým či tepelným pôsobením na výrobok (parfumy, lak na vlasy, čistiace prostriedky, sauny..)

Medzi mechanické poškodenie sa tiež vzťahuje akékoľvek pretrhnutie (napr. jemné retiazky).

Pretrhnutie nie je dôvod reklamácie, jedná sa o nešetrné zaobchádzanie a nie o výrobnú vadu.

  • Vada vzniknutá neodborným zásahom, opravou či úpravou výrobku.
  • Oxidáciu povrchu výrobku vplyvom okolitého prostredia (sladká voda, slaná voda)
  • Ďalej upozorňujeme, že pre šperky a obzvlášť pre šperky zdobené zirkónmi nie je vhodný akýkoľvek kúpeľ či manipulácia vo vode! Kameň by mohol uvoľniť a tým by sa šperk mohol znehodnotiť.

 

Opotrebenie vzniknuté z titulu bežného používania (nedá sa zamieňať s termínom výrobná vada) a to najmä v týchto prípadoch:

  • Oter povrchovej úpravy galvanickým pokovaním (napr. ošúchanie povrchovej vrstvy).
  • Porušenie celistvosti alebo tvaru výrobku vplyvom bežného používania (napr. predieranie očiek u tenkých retiazok, jemných závesov náušníc a príveskov a pod.).
  • Čiernanie alebo oxidácia sa týka väčšiny šperkov. Ide o prirodzený proces. Neznamená to, že materiál šperkov je nekvalitný. Vysoká vlhkosť vzduchu aj kyslé prostredie (napr. pH pokožky) oxidáciu zrýchľujú.

 

Ak zákazník s vyjadrením nesúhlasí, môže postupovať podľa zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka.

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadia právnym poriadkom Českej republiky, najmä zákonom č. 89/2012SB. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a zákonom č. 634/1992SB.,o ochrane spotrebiteľa .

 

 

 

Neviete ako reklamovať Váš šperk? Poradíme Vám.

  • Reklamovaný šperk starostlivo zabaľte tak, aby už nedošlo k ďalšiemu poškodeniu počas prepravy. Nenesieme zodpovednosť za produkty, ktoré sa poškodia alebo stratia v priebehu doručovania).
  • So šperkom vložte do zásielky papierik, na ktorom bude uvedené číslo vašej objednávky (len tak dokážeme vašu žiadosť priradiť k objednávke).
  • Pre uľahčenie podania vašej reklamácie, môžete vyplniť formulár v službe Retino a potom prosím vyčkajte kým vás kontaktujeme.
  • Po odoslaní formulára Vám príde potvrdzovací e-mail.

 

 

 

 

 

V prípade, že nebudete chcieť vyplňovať online formulár a teda si nevyberiete ponúkaného dopravcu. Zásielku nám zašlite doporučene službou Slovenská Pošta do P.O. BOXU, ktorý sa vyberá 3 krát týždenne

Katade s.r.o.

P.O.BOX č. 23

022 01  Čadca

anebo přímo k nám na adresu

Katade s.r.o.

Jiráskova 2057

755 01 Vsetín

Česká Republika

 

Balíčky prosím posielajte doporučene, najlepšie Slovenskou Poštou, nie iným dopravcom. Platí predovšetkým, pre dopravcu Zásielkovňa so službou doručenia na adresu. V tomto prípade, ak nás kuriér nezastihne, nie sme povinní pre balíčky dochádzať do príslušných výdajných miest. Po úložnej dobe, Vám bude balíček vrátený späť. Ďakujeme za pochopenie.

 

  • Reklamovaný tovar nezasielajte na dobierku. Taká zásielka bude odmietnutá a vrátená odosielateľovi.
  • Akonáhle obdržíme balíček, budeme Vás ihneď informovať.
  • Reklamáciu vybavíme najdlhšie do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote Vám vymeníme tovar za nový alebo Vám vrátime peniaze podľa Vašej požiadavky.
  • O spôsobe vybavenia reklamácie je zákazník informovaný emailom.
  • Pokiaľ bude reklamácia uznaná, budú Vám náklady na dopravu spojené s reklamáciou výrobku vrátené na vo výši 2,90 euro.

Pri neuznanej reklamácii si zákazník hradí spätné dopravné.
Ohľadne doplatenia dopravy v prípade neuznania reklamácie Vás budeme informovať e-mailom.

 

V prípade nejasností, nás prosím kontaktujte na telefónnom čísle +420 774 408 580, radi Vám pomôžeme.

 

Aby si šperky zachovali svoju krásu a životnosť, dodržujte prosím tieto nasledujúce pokyny.

Ak sa týmito nasledujúcimi pokynmi nebude patrične riadiť, nebude Vaša reklamácia uznaná. Viac informácií nájdete v kategórii reklamácie.

  • Už pred nákupom šperku zvažujte nároky kladené na jeho životnosť a účelovosť.
  • Šperky uchovávajte v suchu (v sáčku či v šperkovnici), zabránite tak následnej oxidácii daného šperku.
  • Odkladajte najmä jemne prevedené či rozmerné šperky pred spaním (pri lankách môže ľahko dôjsť k ich zalomeniu).
  • Vyhnite sa užívaniu šperku pri činnostiach (domáce a iné práce, šport), kde môže dôjsť k ich poškodeniu (prstene sa môžu deformovať atď.) a tiež môžu byť šperky v kontakte s ľudským potom (ľudský pot je pre šperky veľmi nepriateľský a tiež môžu šperky začať predčasnú oxidáciu).
  • Vyvarujte sa nešetrnému zaobchádzaniu alebo neprimeranému mechanickému, chemickému či tepelnému pôsobeniu na výrobok (parfumy, lak na vlasy, chlór, morská voda a inými kozmetickými prostriedkami, ktoré môžu poškodiť povrch šperku či použité kamene.
  • Šperky s lepenými zirkónmi nesmú prísť do styku s vodou (predovšetkým slanou), akákoľvek manipulácia vo vode by mohla šperk znehodnotiť (vypadnutie kamienku) a začať následnú oxidáciu.
  • Na dosiahnutie moderného dizajnu u niektorých typov náušníc je použitý systém zapínania vyžadujúci zvýšenú kontrolu jeho nastavenia. Dbajte na správnu funkčnosť a tiež jemnosť pri zapínaní náušníc.
  • Pri retiazke hadovitého typu sa vyvarujte ostrého pohybu, mohlo by dôjsť k prelomeniu retiazky.
Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz